به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی استان اصفهان

بازدید مسئول بسیج سازندگی استان اصفهان سرهنگ حسن عجمی از فرهنگسرای حافظ منطقه زینبیه اصفهان

مسئول مرکز بسیج سازندگی استان اصفهان سرهنگ پاسدار حسن عجمی از فرهنگسرای حافظ منطقه زینبیه، واقع در محدوده سرزمینی ناحیه امام صادق(ع) که این روزها تبدیل به کارگاههای تولیدی صنایع دستی شده است بازدید کرد.

مسئول مرکز بسیج سازندگی استان اصفهان سرهنگ پاسدار حسن عجمی از فرهنگسرای حافظ منطقه زینبیه، واقع در محدوده سرزمینی ناحیه امام صادق(ع) که این روزها تبدیل به کارگاههای تولیدی صنایع دستی شده است بازدید کرد.

 

-


این فرهنگسرا که به همت فرمانده حوزه خواهران حضرت خدیجه(س) سرکار خانم اسماعیل زاده و بسیجیان خواهر این منطقه تبدیل به کارگاه های تولیدی شده منجر به اشتغال 55 نفر از زنان این منطقه شده است. در این فرهنگسرا کارگاه های قالی بافی(تابلو فرش تزئیناتی)، خیاطی(چادر بچه)، میناکاری و گل خشک راه اندازی شده که چهارشنبه هر هفته در سالن اجتماعات این مجموعه، تولید کننده های این کارگاه ها و تولید کننده های صنایع تبدیلی و البسه دوزها از اقصی نقاط منطقه، محصولات خود را برای فروش عرضه می کنند.

 

-

 

-


در کنار کارگاه های تولیدی کلاس های فنی و حرفه ای در رشته های: خیاطی، ترمه دوزی، قلاب بافی و کامپیوتر، کلاس های آموزشی در رشته های: زبان انگلیسی و خوشنویسی برگزار و در کنار آن دوره های ورزشی کاراته و تکواندو و آمادگی جسمانی تشکیل شده که مورد استقبال زنان و دختران این منطقه قرار گرفته است.

 

-

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.