به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی استان اصفهان

جهادگر اربعینی آسمانی شد

جهادگر بسیجی اسفندیار نقدی، روز سه شنبه 15 مهرماه 99 و در حین انجام وظیفه جهادی، در نزدیکی شهر پل دختر به دلیل سانحۀ تصادف به هدف خود که شهادت بود رسید و در آستانه اربعین حسینی به دیدار ارباب شهیدش شتافت.

 

شهید جهادگر اسفندیار نقدی

با وجود حوادث و بلایای طبیعی که در ایران اسلامی اتفاق می افتد، گروه های جهادی به امداد رسانی و خدمت به آسیب دیدگان می شتابند که در این بین شهید جهادگر اسفندیار نقدی که اصالتا اهل سده لنجان استان اصفهان و متولد سال 1331 و یکی از اعضای گروه جهادی شهید ردانی پور اصفهان به شمار میرود، از سال 1395 و پس از صدور حکم بازنشستگی هیچگاه از خدمت و جهاد بازنشسته نشد و به خدمت به محرومین و مستضعفین ایران اسلامی ادامه داد.

وی که بیش از 21 ماه سابقۀ جبهه و بیش از 700 روز سابقه اردوی جهادی در کارنامه دارد، در آخرین اردوی جهادی که به واسطه بسته شدن مرزها و شرکت نکردن زائران ایرانی در مراسم اربعین حسینی، برگزار شد، روز سه شنبه 15 مهرماه در مسیر بازگشت از روستایی که عرصه جهادی بود به شهر پل دختر و پس از رساندن نهار به نیروهای جهادی، خودرو آنان در نزدیکی شهر دچار سانحه شد و چشمانش در آستانه اربعین حسینی، نه به صحن و سرا، بلکه به چهرهء نورانی ارباب شهیدش منور شد.

پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی استان اصفهان این ضایعه را خدمت خانواده و دوستان جهادگر این شهید والا مقام تبریک و تسلیت عرض نموده و برای آن شهید علو درجات را از درگاه خداوند متعال مسئلت مینماید.

خوش به سعادتش، راهش مداوم و یادش گرامی باد.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.