به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مرکز بسیج سازندگی استان اصفهان

افتتاح خانه محروم در هفته بسیج در روستای باچه

خانه محروم در روستای باچه براآن شمالی اصفهان به مناسبت هفته بسیج به همت گروه های جهادی و با حضور سردار فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان، سرهنگ عجمی مسئول بسیج سازندگی، سرهنگ داستانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) و بسیجیان و مردم روستا افتتاح شد.

خانه محروم در روستای باچه براآن شمالی اصفهان به مناسبت هفته بسیج با حضور سردار فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان، سرهنگ عجمی مسئول بسیج سازندگی، سرهنگ داستانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) و بسیجیان و مردم روستا افتتاح شد.

سردار فردا ضمن تبریک هفته بسیج به  بسیجیان منطقه شرق اصفهان گفت: خدا را شاکر هستیم که با بارش رحمت خود قلب کشاورزان را شاد کرد و این امر باعث رشد کشاورزی در منطقه شرق اصفهان شد.
وی افزود، رسالت بسیجی خدمت رسانی به مردم است، چون از مردم، با مردم و برای مردم  است که بیانیه گام دوم انقلاب رهبر معظم انقلاب هم همین را می‌گوید. یعنی مشارکت دادن مردم در اداره حکومت، در رفع مشکلات، در رفع گرفتاری ها، رسیدگی به محرومین.
وی خاطر نشان کرد:  مکتب بسیج در دنیا بی نظیر است و مشابه ندارد و تنها نهادی که می تواند جذب، آموزش و به کارگیری مردم در رسیدن به اهداف انقلاب داشته باشد، نهاد مقدس بسیج است.
در قالب محرومیت‌زدایی، سازندگی و پیشرفت آمادگی همکاری با دستگاه‌های دولتی را داریم.
 سپاه، آماده به کارگیری جوانان موفق و پر کردن اوقات فراغت آنها و ساماندهی گروه های جهادی است.
او در پایان گفت: خداوند از بانیان خیر کسانی که زحمت پشتیبانی و حمایت از این کارها را کشیدند قبول بکند.

در ادامه سرهنگ داستانی فرمانده ناحیه امام علی(ع) گفت: امروز افتتاح 5 پروژه در هفته بسیج را داریم و تا آخر سال ان شاءالله 14 پروژه محرومیت زدایی دیگر افتتاح می شود.

 این پروژه بالغ بر 140 میلیون تومان هزینه برداشت که به همت دو گروه جهادی شهید شاپورآبادی و شهید حججی حوزه7 امام موسی کاظم(ع) ناحیه امام علی(ع) طی یک سال و 40 روز اردوی جهادی و با حضور 10 نفر از جهادگران به بهره برداری رسید

Video file

 

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.