به گزارش روابط عمومی بسیج سازندگی شهرستان لنجان استان اصفهان گروه های جهادی تخصصی لنجان در سیل اخیر در یزد به این استان اعزام و به کمک سیل زدگان پرداختند .

سجاد ذبیحی مسئول گروه جهادی شهید تورجی زاده لنجان  از اعزام دو گروه جهادی از استان اصفهان به استان یزد خبر داد و اظهار کرد: در پی بارندگی های شدید روزهای اخیر که منجر به آب گرفتگی و جاری سیلاب شده بود بنا به درخواست هایی که شده بود، گروه جهادی شهید تورجی زاده ناحیه مقاومت لنجان سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان روز جمعه برای کمک به بسیج سازندگی استان یزد و امدادرسانی به شهر یزد اعزام شد.

مسئول گروه جهادی شهید تورجی زاده افزود: به علت بارندگی، زیرگذرهای شهر پر از آب شده بود و در مسیر حرکت سیلاب گل و لای وارد منازل شده بود علاوه بر این متاسفانه تعدادی از منازل که بافت فرسوده ای داشتند نیز تخریب شده بودند که بلافاصله با تجهیزات همراه که یک دستگاه لجنکش و سه دستگاه موتور آب لجنکش  اقدام به تخلیه آب گرفتگی منازل و معابر اطراف واحدهای مسکونی کردیم.

وی با بیان اینکه جهادگران استان اصفهان بصورت شبانه روزی در حال امداد رسانی به مردم سیل زده استان یزد هستند ادامه داد: تعدادی از منازل بافت فرسوده که تخریب شده بودند نیازمند کمک بودند که لوازم منزل آنها از زیر آوار خارج و به جای امن منتقل کردیم.

ذبیحی افزود: جهادگران استان اصفهان در قالب دو گروه جهادی شامل 14 نفر از جهادگران شهرستان لنجان و 4 نفر جهادگر شهرستان دهاقان به همراه تجهیزات امدادرسانی برای کمک رسانی به سیل زدگان استان یزد اعزام شده اند

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.